czwartek, 24 września 2015

Olej rycynowy - Idealny sposób na gęste i długie rzęsy !

Cześć dziewczyny ! 



Która z nas nie chciałaby mieć pięknych, zdrowych i uwodzicielsko długich rzęs ? Ale przecież wiąże się z tym wizyta u kosmetyczki, strata sporej sumy pieniędzy na bądź co bądź nietrwały efekt, no i przede wszystkim dodatkowe obciążenie dla włosków...Otóż wcale nie ! Jest sposób dużo zdrowszy i o wiele trwalszy niż sztuczne zabiegi u kosmetyczki ! Wystarczy nam olejek rycynowy !



Olej rycynowy ma wszechstronne działanie. Jest pomocny przy problemach z trawieniem, zaparciami, łupieżem... Na pewno nie jedna z nas słyszała jak dobrze działa na włosy, stają się po nim lśniące i odżywione. Tłoczony na zimno olej z nasion rącznika pospolitego ( rycyny) jest bogaty w witaminy A, E oraz kwas rycynowy. Odbudowuje strukturę włosa, zapobiega ich wypadaniu i przywraca ich gęstość.Tak samo działa też na rzęsy i brwi. Jest kuracja idealną dla dziewczyn, które zmagają się z problemem w swojej oprawie oczu, lub nie są z niej zadowolone.




Jeżeli chcesz wypróbować tą świetną kurację, polecam zapatrzeć się w dobry olej rycynowy, taki tłoczony na zimno, który legitymuje się znakiem „BIO”. Właśnie taki olej ma najwięcej składników aktywnych. Nie jest trudnym zadaniem znaleźć olej dla siebie, ja swój kupiłam na Allegro.

Weźmy się jednak do sedna sprawy, jak w ogóle pielęgnować te rzęsy ? nic prostszego. Wystarczy mieć wolną, czystą szczoteczkę do rzęs ( np. Ze zużytej maskary ), zamoczyć ją w rycynie i ściągnąć nadmiar produktu o buteleczkę, następnie nałożyć jak tusz i gotowe. UWAGA nakładajcie rycynę na noc, lub kiedy nie będziecie musiały nakładać makijażu, olejek może spłynąć a nałożony na nią tusz będzie wyglądał nieestetycznie, dodatkowo u niektórych może wystąpić lekka opuchlizna po nałożeniu olejku, która jest niegroźna i szybko mija. 





Pierwsze efekty widoczne są już po 2 tygodniach, a po miesiącu nie poznacie swoich rzęs ! włoski będą gęstsze, ciemniejsze i urosną jak na drożdżach, więc leć szybko po swój olejek !



Cupcake

12 komentarzy:

  1. ja kilka razy probowałam, ale jestem niesystematyczna i odpuszczałam po kilku dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis przyznam:)
    może wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie na profilu:)
    martartynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O działaniu oleju rycynowego jeszcze nie słyszałam ale miło dowiedzieć się czegoś nowego ;) Już obserwuję, teraz czekam na Ciebie ;)
    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    http://marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować :)
    Pytałaś o wspólną obs, zacznij, a ja zrobię to samo ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz ty (obserwacja)
    martartynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaie efekty :-) chyba sobie kupie i przetestuje na sobie ;-)
    Ją obserwuje i czekam na Ciebie ;-)
    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej pytałaś o wspolna obserwacje - ja juz to zrobiłam i czekam az ty to zrobisz ;)
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno skorzystam :) Niestety Bozia pożałowała mi rzęs...

    Zapraszam do mnie na spóźnione rozpoczęcie jesieni :) Welcome Fall

    Pozdrawiam cieplutko
    (Nie) zakochana w jesieni
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o niesamowitym działaniu tego oleju jednak nigdy sama nie próbowałam, ponieważ z natury mam długi rzęsy.
    Post jest bardzo interesujący. Myślę, że będzie pomocny dla wielu czytelników!


    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/dresslink-klikamy.html - jeżeli możesz to poklikaj w linki w tym wpisie to dla nas bardzo ważne ;) Jeżeli napiszesz ich cenę to się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie próbowałam jeszcze tego oleju ale spróbuje
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń