wtorek, 15 września 2015

Herbal Conk Mask - recenzja



Maseczka oczyszczająca oraz ściągająca pory 6 g typu pell-of. Moje pierwsze zderzenie z tym produktem miało miejsce około pół roku temu, gdy do mojego zamówienia na allegro dostałam ją jako dodatek od sprzedawcy. W sumie nie wiedziałam co to jest ale już po pierwszym użyciu wiedziałam, że zostanie moim ulubieńcem na wągry!



Jest to ziołowa maseczka na nos wyprodukowana w Chinach firmy Gerou, ma konsystencję czarnej jakby smoły o mocnym zapachu ziół.
Herbal conk mask nakłada się na lekko wilgotny nos i pozostawia do zaschnięcia na około 10-15 minut, następnie odrywa się ją z powierzchni skóry. Najlepiej używać po prysznicu , gdy pory są otwarte i skóra jest zmiękczona.



Efety:
-oczyszcza z zaskórników ( widać gołym okiem po ściągnięciu maseczki).
-skóra jest gładsza, nabiera zdrowego blasku.
-jedna saszetka wystarczyła mi na 3-4 aplikacji.
-jest tania moją kupiłam za 1,20 zł na allegro.
-łatwo się ściąga, nie jest to bolesny zabieg.

Herbal conk mask jest godna polecenia! Jeśli macie jakieś sprawdzone specyfiki tego typu dajcie znać w komentarzu :D już nie mogę się doczekać waszych pomysłów.

Moonlight cat 

 


4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie dodałaś swoich zdjęć przed i po, bo nie specjalnie mi się chce w to wierzyć. Natknęłam się w internecie już na maaasę przeróżnych kosmetyków, porad, zabiegów i 99% tych rzeczy mnie zawiodło. Możesz powiedzieć czy serio ta maska usunęła wszystkie wągry i już ich nie ma? Czy faktycznie jest taki efekt jak na zdjęciu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta maska sprawdziła się bardzo dobrze i zobaczyłam różnicę już po pierwszym razie. Jest to najlepszy produkt na wągry, który testowałam. Oczywiście nie usunęła wszystkich wągier, ale oczyściła ją w takim stopniu jak żaden wcześniejszy specyfik. Regularne stosowanie daje pozytywny efekt ale, że każdy reaguje inaczej na poszczególne produkty to nie mogę dać 100% gwarancji. Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Można zamawiać je tylko na internetowych stronach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej stacjonarnie jej nie dostaniesz :( . Na allegro znalazłam ją za 1,20 (+2,50 przesyłka), a zwykle kosztuje 1,50 zł więc jest to nawet przystępna cena ^^✌✌

      Usuń