sobota, 12 września 2015

Mini recenzja – Bielenda Professional : Ultranawilżający krem do twarzy na bazie ciekłokrystalicznej

Cześć !

                Dziś chcę wam zaprezentować produkt Bielendy z serii professional. Pokrótce krem reklamuje się jako odpowiedni do każdego rodzaju cery a szczególnie do cery suchej i odwodnionej. Jako składniki aktywne kremu producent wymienia Ceramidy, Fitosterole, Kwas linolowy i linolenowy z oleju kukui, kwas linolowy z oleju z passiflory, Duo AQUA-Porine, Treholoze i Betaine.  Sam skład kremu nie zaskakuje niczym, a co z jego działaniem ?







               Szczerze nie jest za dobrze, zużyłam jedno opakowanie i na pewno nie wrócę do tego kremu. Osobiście mam suchą cerę i miałam nadzieję, że krem pomoże mi z pieczeniem po myciu twarzy i zaczerwienieniami. Stało się nieco inaczej. Pieczenie owszem ustało, ale zamieniło się na uczucie „brudnej” klejącej się skóry, jak gdybym nałożyła na twarz podkład. Zaczerwienienia nie znikały, moja cera była tłusta i czułam się niekomfortowo.








                Teraz mogę powiedzieć z ręką na sercu, że ten krem jest co najmniej dziwny. Nie przynosi ulgi w pieczeniu suchej skóry nawet po miesiącu stosowania moja cera nie zmieniła swojego stanu, nie jest ani bardziej nawilżona ani odżywiona, jest zupełnie taka jak przed kuracją.



Oceniam ten produkt na 2/5 .

Cupcake

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz