poniedziałek, 28 grudnia 2015

Kanebo Suisai - Beauty Clear Powder



Peeling enzymatyczny w kapsułkach Kanebo efekty:
    -gębko oczyszcza skórę, odblokowuje pory, reguluje wydzielanie sebum,
    - złuszcza martwy naskórek,
    - rozjaśnia i odświeża skórę,
    - bardzo skuteczny, a zarazem delikatny - odpowiedni także do bardzo wrażliwej skóry,
    - w postaci pudru - nie zawiera drażniących skórę drobinek ściernych,
    - zawiera kwas hialuronowy, ekstrakt z torfu i esencję mleczka pszczelego




Sposób użycia:
Puder należy starannie wymieszać z odrobiną wody, następnie wmasować w oczyszczoną skórę twarzy do chwili pojawienia się piany. Pozostawić na około 2-3 minuty po czym zmyć letnią wodą. Po zabiegu polecam nałożyć lotion lub lekki krem.



Po pierwsze cena ok 100 zł za 32 sztuki, ja kupiłam moje za 5,50 zł sztuka na allegro. Peeling jest delikatny lecz jedna kapsułka może starczać na dwa użycia. Zabieg powinno stosować się około 1-2 razy w tygodniu. Nie stosuję tego specyfiku długo, ale mogę powiedzieć, że jest za delikatny jak na moją cerę i fajnie się spisuje jako jedynie dodatek do oczyszczania twarzy, w żadnym razie nie szkodzi skórze, widać lekkie efekty i sądzę, że przy dłuższym stosowaniu mógłby dać zadowalające efekty. 

Moonlight Cat




2 komentarze:

  1. Świetny post, będę Cię częściej odwiedzać! Pozdrawiam :)

    http://kajaspelniamarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się ten post :)

    http://greenteatime101.blogspot.com/search/label/TWARZ

    OdpowiedzUsuń