niedziela, 11 października 2015

It's skin Babyface BB Cream Moisture – recenzja



Dzisiaj chciałabym wam przedstawić produkt firym It's skin Babyface bb cream. Dlaczego go kupiłam? Po pierwsze jego skład jest w sam raz dla skóry wrażliwej, którą ja posiadam. Po drugie to krem koreański, a Korea jest stolicą kremów bb, oczywiście nie każdy krem stamtąd jest cudem, ale ten akurat jest całkiem niezły. Ten krem jest na pewno zauważalny dzięki jego opakowaniu jest ono cudowne i prawdopodobnie to w 100% przekonało mnie o jego zakupie.






Krem ma cudowny, delikatny cukierkowy zapach ♡ ( jestem całkowitym łasuchem dlatego uwielbiam ten zapach), następnym plusem jest wysoki filtr ze względów zdrowotnych, ale też sprzyja mojej bladej cerze w słoneczne dni aby się nie opaliła ( perłowa cera to jest coś co kocham i doceniam każdy produkt, który to pielęgnuje). Jeśli chodzi o jego odcień to niestety nie ma rozległej gamy odcieni, a dostępne są tylko jasne i dla wielu będą za jasne. Krem pielęgnuje skórę, nawilża, po wchłonięciu się świetnie wpasowuje się w skórę, stwarza wrażenie idealnej cery( nie tworzy efektu maski). Całkiem dobrze radzi sobie z kryciem drobnych niedoskonałości, lecz jak każdy krem bb jego podstawową funkcją nie jest krycie, a wyrównywanie kolorytu skóry. Teraz jego główny minus to to, że uwidacznia suche skórki... tak niestety.

Skład: Water, Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Caprylic/Capric Triglyceride, Titanium Dioxide, Butylene Glycol, Cyclomethicone, Zinc Oxide, Hexyl Laurate, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Cetyl Ethylhexanoate, Sorbitan Sesquioleate, Synthetic Fluorphlogopite, Beeswax, Sodium Chloride, Dimethicone Copolyol, Dimethicone, Lanolin, Stearalkonium Hectorite, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Magnesium Aluminium Silicate, Alumina, Silica, Peg-10 Dimethicone Crosspolymer, Ozokerite, Carthamus Tinctorius (Safflower) Flower Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract, Seleirolia Soteirolii Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Ci 77492, Ci 77491, Ci 77499, Phenoxyethanol, Fragrance.

It's skin Babyface bb cream używam już pół roku i jestem wciąż w trakcie używania pierwszej tubki. Moja ogólna ocena to:
4,5/5
Moonlight Cat


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz